START
HYRESGÄST
VÅRA FASTIGHETER
OM OSS
KONTAKTA OSS
Cookies
Sajtkarta
Felanmälan
HYRESGÄST - Felanmälan
Om något inte fungerar som det ska
Mycket kan hända i en fastighet och ibland fungerar inte allt som det ska. En del saker kanske du kan avhjälpa själv (se vidare under "gör det själv") och andra saker behöver du kanske hjälp med. Vi är särskilt tacksamma om du är uppmärksam och gör en felanmälan till oss när du upptäcker brister i fastighetens allmänna utrymmen. Det kan till exempel gälla läckage, skadedjur eller att en akut städinsats behöver utföras.

Så här gör du en felanmälan

Björn Sandhén från Kasama har hand om fastighetsskötseln för våra fastigheter. Felanmälan görs direkt till Björns mobitelefon: 070-620 26 95. Telefontiderna är helgfri vardag mellan 08.00 - 16.00. Övriga tider går det bra att lämna ett sms-meddelande eller skicka e-post till: serviceanmälan@katarinagruppen.se

Har du vägarna förbi så finns även möjligheten att lägga en lapp med ditt ärende i brevlådan på kontoret på Åsögatan 95 C.

I akuta fall gäller följande för våra fastigheter
Under helger och utanför ordinarie arbetstid kan Ni ringa till Dygnet Runt Service Fastighetsjour AB på telefon 08-18 70 00.

OBS! Detta telefonnummer får endast användas i akutfall när det inte går att vänta till ordinarie arbetstid.

 

Kvalitetsutmärkelse
Katarina-Eriksdals hemtjänst, Maria Gamla stans stadsdelsnämnd.
Läs mer »

Sjöstadsgården
Katarinagruppens hus i Hammarby Sjöstad, ett äldreboende för 2000-talet.
Läs mer »

Hyresgästinfo
Här hittar du som är hyresgäst hos oss svar på de vanligaste frågorna. Här finns även nummer till vår felanmälan och störningsjour.
Läs mer »

Våra bostäder
Förmedling och byten sker enligt ändamålsreglerna i våra stadgar.
Läs mer »